Lördag.

Någon påminde mig om att jag hade en blogg... haha.
°
Men inte mycket har hänt sen förra veckan... simningen rullar på som vanligt och skolan lika så. Åkte iväg till en kompis hus förra lördagen och åkte yetski och på madrass efter, ASKUL! ligger bilder på facebook... men vet inte om de går att se eftersom det inte var jag som la in dem där. Ska nog ut dit snart igen så får ta fler bilder då och lägga upp själv haha.
°
Visst ja, sen hade vi beach practise i lördags! Asballt. Började med att springa i sanden och göra massa galna övningar i både vattnet och på lan (vår nya assisterande tränare är lite smått galen, full med ideer, har inte alltid huvudet med sig, men han är sjukt bra.) sen simmade vi tills vågorna blev för höga. Wow, paradis säger jag bara. Hel otroligt vackert när solen gick upp över havet! Tills det började regna haha, men det är en senare historia. Avslutade träningspasset med "team breakfast" på Big Pink på South beach, wonderful.
°
Sen har vi det här med hurricanes... Två stycken har vart på väg hit, för att sedan vända. Folk tror / trodde att detta skulle bli ett riktigt hurricane år... men än så länge har vi inte sett värre än skyfall och åskskurar. Inte för att det är så bara det, men ändå.
°
Annat nytt... nästa helg har vi vår FÖRSTA TÄVLIG!!! Ska till Gainsville ca 5 timmar bort och simma skiten ur dem där borta på en tre dagars tävling. Ska bli sjukt kul, jag är galet redo att simma fort! Sedan den 15 oktober kommer vi ha vår första hemma tävling!! WOWOWOWOWOW. Asballt även det. Ska bli så roligt!!
°
Nu ska jag tillbaka till min bok om "American Drug use" och läsa om marijuana och drug addiction haha. Faktiskt intressant. Höres snart igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0