It's a passion.

Phu, nu har det gatt en vecka av skolan och jag har verkligen varit overallt och ingenstanns pa campus for att forsoka losa mitt schema som tydligen blivit helt messed up eftersom jag av nagon anledning inte blivit tilldelad ett PIN nummer fran min advisor. Skummish... hur som helst hittade ingen det nagonstanns sa jag blev placerad i random klasser som jag sen fick forsoka byta ut och klamma mig in i klasser som redan var fulla. Haha lyckat. Jag har i alla fall lyckatd byta ut "Physical Science" (jag som inte ens haft fysik sen i sjuan fick aningen panik nar lararen skrev upp meter langa formler pa tavlen (svarta tavlan till och med!!) med bokstaver och krumillurer som jag inte ens visste fanns. Braaa fia haha. Men seriost, vad betyder en upp och nervand triangel med ett strack over??)
+
Nasta klass som blev droppad var en Sociologi klass som jag fick utbytt mot en annan i samma amne med roligare innebord "Drug addiction". Love it haha.
+
Oh jaaa...ni som kanner mig vet ju att jag verkligen ar asbra pa matte (host) och ska jag erkanna kanner jag faktiskt en skrackblandad fortjusning i att ha det denna terminen. Det ar namligen sa att jag just nu tar min SISTA MATTEKLASS EVEEEERRRR!!! dock ar den aningen svar haha, men det ar ett senare problem. Lararen verkar i alla fall asball, han ar en kines som skamtar hela tiden och "Bummer" ar nog hanns favorit ord. Han verkar asball och det basta av allt ar att jag av nagon anledning kommit in i en matte klass med inriktig pa....hall i er nu.... art. (konstnar). Whaaat? jag visste inte ens att det fanns en matteklass med inriktning pa art. haha, jaja battre for mig, kanske behover jag inte kampa riiiktigt lika mycket for att klara gransen for G nu da haha.
Hur som helst, han verkar bra och jag ar i alla fall lite glad over att fa hamnat i just den matteklassen. :)
+
Mer updates nasta gang!! Kraaaam o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0