innocent car accident.

Jag ångrar alltid att jag väntar så länge med att skriva eftersom det då finns hur mycket som hellst att berätta. Haha, jag gör ett försök, blir det too much delar jag upp det. :)
°
Alright, så först på listan är tyvärr en lite hemsk sak som hände i lördags. Jag var med om min första (och förhoppningsvis sista) krock. Jag hade Stefanie och Jamal i bilen och vi stannade vid ett ljus då bilen framför mig stid still för att han skulle svänga. Jag kollar backspegeln, som vanligt när jag stannar, och allt ser normalt ut. Helt plötsligt ser jag en röd bil komma i världens hastighet. Jag hinner tänka "Shit, den där bilen kommer inte stanna... det kommer smälla..." 1,5 sekunder senare small det. Och jäklar vad det small!! Som tur var hade bilen framför mig precis kört så jag studsade inte in i honom, annars hade det med all säkerhet blivit en 3 manna krock. Hur som helst, jag satt kvar i bilen för ett ögonblick och tänkte "faaaan, bilen kommer vara helt jäkla kvaddad efter den där smällen!", gasade lite för att komma loss från den andra bilen och gick sen ur. Som tur var var det inte alls så farligt som det kändes. Avgasröret hängde lite samt en liten buckla och avskavd färg. Min lilla mustang... :(
°
Tjejen som körde menade i alla fall på att det inte var hennes fel. hon var en riktig bitch och sa "I promise you on my mothers child (??? eeeh okej...?), I tried to break but the car wouldn't let me. I'm not gonna pay for that." Efter att jg gjort jäkligt klart för henne att det inte var någon annans fel än hennes och att hon visst skulle betala (jag visste att polisen skulle komma när som helst eftersom här är poliser ÖVERALLT, så jag försökte bara hålla kvar henne genom att snacka så hon inte skulle sticka.) Hon fortsatte att prata emot. Då hoppade Jamal ur bilen, "What the f'ck!? What the hell are you doing!?" Tjejen blev knäpptyst. Sa inte ett ljud. (hahahaha, srattade jag för mig själv.) 3 sekunder senare kom polisen och förklarade henne skyldig till olyckan. YES :)
°
Så alla vi i bilen mår bra. Bilen mår relativt bra men jag lämnar in den imorgon för lagning. Annars lever livet vidare... jag delar upp allt i fler inlägg, det blir roligare att läsa då. :) Tjolafjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0