Gott nytt år!!!

Gott nytt år!!!!
Nej, jag har inte blivit knäpp. Just nu är det Rosh Hashanah, vilket är det judiska nyåret. Jag tycker det är skitbra, för det betyder att alla judiska lärare tar ledigt och ställer in alla lektioner, vilket betyder att jag får mindre att göra eftersom jag har två judiska lärare :) Bra va? Jag är helnöjd.
Så istället för att gå på min sista lektion idag ska jag åka och fixa bilen.... mindre kul.
°
Sen är det dags för ett till pass, jäklar vad de dödar oss nu måste jag säga! Riktigt annorlunda från förra året, mycket mer teknik, sprint, power och bra greher med kvalitet, men sjukt jobbigt i alla fall. Och båda tränarna har fått sinne på hålla-andan övningar så vi gör det i alla former! 50:or utan andnining, hålla-andan lagkapper, 25:or under vattnet, 400 med 15 m kick i varje vändning osv osv osv... det är bra, men ush så jobbigt. Men, det ger säkert resultat!
°
Ska ska jag iväg på klass, höres senare med fleeer news. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0