tvätta, sova, läsa, städa...

Söndag igen. Söndag har blivit min tvätt-städ-plugg-slö-sov-blogg-email-dag.
Herregud, jag tror verkligen att jag använder tiden på lite fel sätt ibland, måste ju hitta mer tid till både plugg och blogg någonstanns haha. Jaja, det löser sig.
°
Hade tävling denna helgen, det gick väl ok... första hemmatävlingen med publik i alla fall så det var spännande. I torsdags var jag på middag med två av våra freshmens, mycket trevligt och mycket skratt. Det behövde jag. Var på en annan middag i fredags och igår var jag och shoppade med Jenna. Köpte 2 flipp-flopp och ett par conne. Haha. Skor behövs alltid.
°
Idag har jag blivit utmanad av en av tennis spelarna att spela tennis... haha med tanke på hur bra det gick när jag skulle spela hemma över sommaren vet jag inte hur det kommer gå, men får skriva en uppdatering om det senare om jag inte blivit knockad av bollen vill säga haha. Nu ska jag sätta mig med läxan så jag inte får mer dåligt samvete för det än jag redan har haha. See yaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0