"I love the way that you put it together"

Såååå...känner att jag får ta igen lite för alla gånger jag missat att skriva haha.
kooooort update:
°
- I förrgår käkade jag middag med Stafanie...åt faktiskt både räkor och stonecrabb (gott faktiskt) för typ första gången. Skoj. Avslutade med en lunch dagen därpå med kalkon... haha, inget av detta är något jag är speciellt förtjust i men faaeenn... fanns inget annat och det var inte så tokigt i alla fall. :)
°
- Tävling i helgen, mot våra två största rivaler... eller ja, en i alla fall haha. FSU och FGCU, tror att fgcu ska med om jag inte minns fel. Ska i alla fall till Floridas huvudstad Tallahassee, ska bli asnice, taggad som fan. Vi kommer vara BOOOMMMBBB! Asnice!
°
Told you it was gonna be a short update, :D
See ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0