Adress.

BTW... guys.
Om någon får för sig att skicka ett kort, brev, foto, text, packet eller bare en tanke till mig, *blink, blink* haha, så har jag nästan samma adress som förra året. Skillnaden är rums nummret.
Så min nya adress är nu:
Sofia Johansson
5185 Ponce De Leon Blvd
PRC # 559
Coral Gables, FL 33146
USA.
°
(Eftersom byggnaden ständigt övervakas och bavakas av polis... och att man måste ha swipe-kort med bild för att komma in vågar jag skriva ut adressen här. Ingen vill väl hamna i amerikanst fängelse för olaga inbrott heller? )
Numret behöver inte vara i fetstil...bara markerade att det var det som var förändringen lixom haha.
Men NU ska jag sova. Night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0