sooo looong gay boys!

Jag har alltid velat ha en blåtira för att känna mig lite sådär logom badass... igår small det till! Dock försvann hela det blåa på bara någon timma haha, så det var inte en rejäl en. Men det gjorde ganska ont ändå. :) Och nej... jag var heller inte i slagsmål, utan fick den av min tränare som tyckte att jag skulle köra vertikal bröstsims benspark och ta emot och kasta tillbaka en 5kg hårdplast medicin boll till honom när han stod på kanten. Visst, det var en jättebra övning, det tyckte jag med, dock gjorde det ont när den slant ur greppet haha.
°
Anyways....
Det har faktiskt inte hänt speciellt mycket, jag vet inte om jag börjar bli gammal (haha) för jag är trött hela tiden och när jag inte tränar eller sitter på lektion, spenderar jag ganska mycket tid till att bara slappa... hänga lite med polare och snacka skit, kolla på Tv eller film... gå på bio då och då, och ut och äta ibland, men inget sådär super annorlunda. haha men äähh det kommer. Nu toppar vi ÄNTLIGEN för Georgia Tech som vi ska till i helgen (där jag ska få träffa KIM!!! :D) så nu har jag äntligen mer energi! :D asnice, det gillas.
°
Nope, nu ska jag till Hecht för att köra lite rehab.. de har fortfarande inte släppt mig sen operationen, sen blir det middag på restaurang Dining Hall... haha och sen antagligen Tv. Jag brukar alltid ha för avsikt att göra läxor... men det händer lixom inte... tur är att jag bara har uppsatser att skriva kvar denna veckan.
Hade ett matteprov idag... ehhergud alltså. Matte är en klass för sig, men när det är "Math with a special emphasis on art...." ja då snackar vi något helt annat. Professorn är helt galen, galna professorn, och tja...utan klassens 32 elever är det 4 som fattar konceptet. Men det är lugnt! En av frågorna på provet idag var "Complete the sentence: When a line is parallel in the real world, but not on the viewing plane...." ....????...!!???....(Nämnde jag att detta var en matteklass?) Jag svalutade med att skriva att det var pga att the viewer has been drinking too much and cant focus on the viewing plane. Vilket är totalt fel... men ah. :)
°
Nu svalutar jag detta inlägget med en kommentar från en otroligt bra film, Hangover. Sooo looong gay boys!
btw... har ngn sett Due Date? helt okej, och bra om man vill skratta, dock finns det nog inget som slår hangover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0