Costa Rica!

Sitter i Heredia och skriver nu. :)
Jajamensan, känns som jag flyger runt lite var stanns haha. Just nu är jag och besöker min kära vän Gina som bor i Costa Rica i några månader. Riktigt trevligt. Har bott hos hennes kompis Tom i ett par dagar, varit uppe i bergen och softat med hans hundar haha två Rotweilar av alla raser!! Gud, så himla goa! Sen har vi varit i Fortuna och klättrat i berg, varit på Ripelling och badat i vattenfall. Asballt. Bilder kommer på facebook så fort jag kommer hem. Av någon anledning tar det mega lång tid för mig att ladda upp bilder här...plus att jag glömmer haha men om jag kommer ihåg ska jag göra ett försök.
°
Ikväll ska vi ut med hennes kompisar här i Heredia och imorgon tll ett kaffe plantage och sen blir det hemfärd till Miami igen. Hasta Luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0