YEEEEES, BILDER!

Nu börjar det närma sig slutet på Spring break...buuhuu.
Snart börjar skolan igen och då får man ta tag i skolarbetet på allvar igen, usha. Men det är bara typ två manader kvar till sommarlov och bara några dagar kvar tills HS kommer! Det ska bli så jäkla kul!! Snacka om att lysa upp tillvaron! :)
°
Idag nörjade i alla fall långbane tävlingen i Fort Lauderdale för min del... dock missade jag min gren eftersom tränaren min missat att kolla att grenordningen ändrats. Jag vet, lika mycket mitt fel. Det var i alla fall lite irriterande, men imorgon är det 50 brassa och nya tag!
°
Från start: 1) på väg till Cheescake factpry!! 2) på simhopparnas trampolin, 3) vid poolen (när det inte är träning vill säga...) 4) 21 års dagen!! Tack mina söta vänner fin den fina tårtan (upps, kom precis på att de ändå inte kan läsa detta, ajja..) 5) Vår trevliga badvärd...lifeguard ON duty, hoppas verkligen ingen drunkar för hans skull haha. 6) Visst är jag en bra fotograf? Varsogåd Ray Ban! (modeller är Tom och Kurt :) ) 7) Ute på Moes 8) Moes: Jag, Mac, Tom, Hannah och vår nyfunne galne vän från Texas: Preston plus Nixons arm. 9) fortfarande på Moes... 10) På ACC's, en del av simmarskaran 11) my back (!) 12) Annika, Deidre, Hagar och jag på ACC's, 13) testar undervattenskameran, 14) hemma hos deidre: Kayla (rumskompis....), jag, Deidre, Gina, Taylor, Christine, Hannah.
°
Sa ju att jag skulle lägga upp bilder när jag köpt ny kamera haha. Här får ni ett litet smakprov i alla fall. :) Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0