Tisdag

Nu är det mars. Första vårmånaden. Min månad. Tror redan jag skrvit allt som händer i mars, men om inte kommer listan här: fyller 21, spring break, tävling, 21 års fest tillsammans med Rox, HS kommer. Sen är det april, HS åker hem. Sen är det vara drygt en månad kvar tills jag kommer hem. En månad. Hallelulia vad tiden går!! Det rä helt sjukt och jag kan inte fatta att jag redan ska hem...
väl hemma ska jag i alla fall hinna med X-antal studentfester (yeeeees, jag är så himla avundsjuk!!), träning, jobb, SM, och träffa/hälsa på massa fina vänner. :)
-
Btw: som mamma sa:
Det var så länge sen du skrev att ditt inlägg fungerar igen!
I know I know det har varit jäkla dålig uppdatering igen, men det har sina orsaker. Det har hänt så otroligt mycket att jag inte ens vet i vilken tråd jag ska börja dra haha, men så är det väl ibland i livet.
Hur som helst har jag fått reda på att jag är en alien.... rättare sagt en "Nonresistant alian with immigration status F1" haha låter bra va? Härligt det där. jag visste att jag var från en anna planet. :)
-
Skulle bara skriva lite snabbt för nu håller jag på att somna över böckerna igen här på skrivbordet.Har varit fruktansvärt trött på sistan... Kommer skriva mer när denna veckan är slut för jag är just nu inne i en fullt ös period och får prioritera saker och ting som jag faktiskt börjar bli bättre på. :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej kråkan ;) Kul att höra att du lever även om du verkar ha fullt upp! Haha, men ja snart är det din födelsedag och sen är det min! Wohooo, vi blir gamlingar nu :p Haha, men snart ses vi vännen! Saknar dig & tycker det är skype-dags snart. Kram <3

2010-03-03 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0