SPRING BREEEEEAAAAK!°

*

Tack för alla gratulationer för min födelsedag!
Alla email, telesamtal, kort, sms, presenter, facebook message, brev...ALLT.
Jag blir så glad. :)

--,-'-@
*
Dagen efter min stora dag tog jag mig själv till Health Center... diagnos: Urinvägsinflammation. Attans. Så går det om man ligger vid poolen i blöta badkläder trots att det är för kallt, haha! Hur som helst. Men istället för att få en pencilinkur på 10 dagar fick jag en på 3 dagar, snabbt och bra! Så nu känner jag mig kanoners igen, nemas problemas!
°
Nu till något helt annat:
Vi har vi gått på SPRING BREAK, yeeeeeeeah! Det kom verkligen lägligt! När man känner att man bara vill lägga böckerna på hyllan, inte gå upp på morgonen utan bara sova vidare eller inte riktigt orkar lägga ner den där sista tiden på en inlämning, då vet man att man behöver ta ett break. Skönt. Dock var jag galet klantig att inte bjuda ner några vänner från Suede hit i tid eftersom jag trodde att jag skulle kvala in till NCAA som i så fall hade gått av stapeln under lovet. Men men, eftersom alla vännerna här sticker hem till sina familjer under lovet och jag måste vara kvar och träna (har anmält mig till en tävling den 19-21 mars) så blir det lätt tomt och ödsligt i dormet. Dock är det otroligt skönt att inte ha sin rumskompis här så man kan komma och gå precis som man vill, plus att baseball killarna, basket tjejerna och två snubbar jag umgås med längre ner i hallen är kvar så här finns ju i och för sig folk om man känner sig ensam. Dock är tystnaden och lugnet riktigt härligt! Jag kan inte vänta tills nästa år då jag ska få singelrum!!! (By the way.... nästa år, om ni har tråkigt: kom och hälsa på vettja! Kanske har jag mycket med skolan och träningen, men Miami är ju ett paradis i sig. Singelrummet gör det också lättare för mig att ta emot gäster! Tummen upp!)

°
Igår och i förrgår spenderade jag den största tiden i solen på stranden och vid poolen. Det är inte jättevarmt, men det är klart mycket bättre än det varit tidigare. Värmen kommer sakta men säkert så när HS äntligen kommer ner kommer det säkert vara riktigt varmt och gött.
Jäklar vad jag saknar alla alltså! Ska bli så otroligt kul att få träffa alla igen! Det är ju en som andra familj som kommer på besök, haha. Ska bli så sjuuuuukt roligt! :D
°
Nu mina friends, ska jag faktiskt ta en nap!
Men fortsättning följer!
Bilder, inlägg och historier kommer upp, i promise! Har faktiskt gjort en liten lista för att komma ihåg allt jag ska skriva ner, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0