Mr Moes!

Igårkväll var vi på Mr Moes hela kvällen, riktigt trevligt! Med oss hade vi Tom  och Kurt, de två snubbarna längs ner från hallen, två tjejer jag aldrig träffat innan och en galen nyfunnen vän som är nyss hitflyttad från Texas efter att ha gjort lumpen i typ 4 år. Vi hittade honom på Titanic när vi var där, han sjöng Kelly Clarksons låtar och dansade som en galenpanna och vi insåg snabbt att han passade kanonbra i vårt gäng haha. Han är lite av en creeper men i och för sig får man se det som Tom säger "Hur hade du själv gjort om du flyttat hit från en annan stad och inte kände någon? Han är ju bara snäll och vill hitta vänner!" Ja jo, Tom jag hoppas du har rätt!
°
Började i alla fall med middag och avslutade med daaaaaaans för hela slanten, gick dock hem i tid eftersom jag hade morgonträning idag. Har dock kännt mig lite halvdan hela dagen av någon anedning så tog med en ordentlig nap innan: 2.5 timmar!!! Fan inte likt mig. Och när jag vaknade stod det 05.34 på alarmklockan. "Herregud!!" tänkte jag, "jag är sen till träningen!!!" Satte mig blixtsnabbt upp i sängen, tittade ut genom fönstret "hum, varför är solen uppe redan?" Sprang in i Hannahs rum för att se vad hon gjorde men hon var inte där. Så jag gick tillbaka till mig, titade förvirrat ut på den strålande solen och den blå himelen igen...och fattade nada. Tillslut slog det mig: "ahaaaa, 5 på kvällen!" Så jag gic och la mig igen och vaknade 6.30 när Hannah kom och studsade i min säng.
°
Efter det blev det middag på Cheescake och sen drog jag mig tillbaka för att sova. Så himla trött haha.
Ses hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0