Move to the music!

Skrev ett langt inlagg igar,tydligen postades inte det och nu kan jag inte hitta det, men men. Gor ett nytt forsok fran skolans bibliotek! Hade precis lektion, men eftersom vi har prov pa onsdag hade vi bara en snabb genomgang. Soft.
'
Anyways, helgen som gick var himla nice. Hade nastan ingenting att plugga sa tog verkligen tillfallet i akt att njuta av solen, varmen, vanner och roliga saker. Vi har sa himla manga mars barn i simlaget sa alla fyller ar hit och dit, sa i lordags var vi ute och kakade Cheescake factory for att fira Roxy. Och om tva dagar ar det min tur. 21 bast. Jaklar vad tiden gar, haha.
'
Visst ja. Harom dagen hade vi peer reviews i klassen (man lamnar in en uppsats och sa far eleverna i klassen lasa och ratta den innan man lamnar in det slutgiltliga resultatet till lararen.) Snacka om tur att vi hade peers INNAN jag lamnade in min uppsats! Jag skrev om simning och pa ett stalle skulle jag forklara vad pace var.... sahar skrev svengelska Fia...."Example of pace: 6*50 freestyle with the same hard fart." (= Samma harda prutt!?!?) Alla fyra personer som fick lasa min uppsats gabflabbade och jag fick himla roliga kommentarer tillbaka ska jag saga. Haha, ja som sagt: Tur att vi hade Peers innan slutgiltliga inlamningen. Jag kan bara gissa vad min larare skulle sagt om han fick lasa det! (han ar en riktigt duktig engelska larare, dock alskar han att gora narr av elever som enligt honom skriver roligt. Det ar himla kul att lyssna pa,men jag hade nog suttit som en tomat i bakandan av klassrummet om han skulle borjat kommentera mitt "fart" misstake.
'
Hur som helst. Den bjuder jag pa!
Nu ska jag ta mig fran bibblan, och vidare till Dooley Memorial Buildning for att ha Matte 101. Antagligen kommer vi fa tillbaka proven vi gjorde i fredags...haha. vojne. Hoppas jag blev godkand.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0