10 MAAAAAAARS!!!!!

Eftersom jag ligger så mycket efter i uppdatering tänkte jag helt enkelt börja bakifrån från scratch:
-
10/3, eller 3/10 som man skriver här:
Idag fyller jag 21 bast. Jäklar vad tiden går alltså. Nu får jag alltså dricka och festa hur mycket jag vill (lagligt) i hela världen om jag nu skulle känna för det. Sweet. För att testa lyckan gick vi både till T..... en bar som jag nyss glömt namnet på i torsdags I The Grove och till nattklubben Dream på South Beach i lördags. Här är stora festar dagen torsdagar konstigt nog. Alla (nästan) går ut då och det är helt galet både utanför och på Campus. Eller ja, okej... många av college folket går ut varje dag eftersom många av klubbarna i grove har öppet varje dag...men de dagarna med mest tryck är iaf torsdagar och lördagar.
-
Vi hade sjukt kul men tyvärr hade jag inte med min kamera, fråga mig inte varför, så bilder kommer säkert upp på facebook från någonannans kamera senare. :) I'll let you know.
-
Back to my birthday:
Vaknade och hade träning som vanligt. Fick massa gratulationer och kramar av hela simgänget, mysmys. Efter det var det "happy birthday" i cafeterian. Som tur var var det inte många uppe vid 7 på morgonen haha. Sen hade jag prov där jag verkligen hoppas att jag gjorde en kanon insats. Resten av dagen spenderade jag vid poolen, bara ligga och njuta av värmen, lyssna på musik, svara på sms och telefonsamtal, email och facebook messages. Jag älskar att fylla år! Ska nog göra som katten Findus och ha typ sju födelsedagar om året!
-
På rummet väntade en Prinsesstårta som jag köpt för ngra veckor sedan (jaaaaa, den var djupfryst) på IKEA. Så himla gott! Alla älskade den, så nästa gång jag kör förbi IKEA blir det mer prinsesstårta i bagaget!
Sen kom Gina min lilla crazy vän och överraskade mig med en stor Amerikansk tårta med ljus och sång. Hon är så söt min lilla filur. :)
-
Sen avslutade jag kvällen ganska tidigt efter de flesta andra hade midterms dagen efter...har fortfarande inte firat helt, det blir när alla kommer tillbaka från Spring break och när min tävling är över. Håll i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0