Suede! (Vet faktiskt inte varför jag skriver det på spanska... )

Ja jag vet, nu är det över två veckor sedan jag skrev. Och inga bilder har jag heller. Gud vad jag är lat.
Men jaa-a, det är jag faktiskt. Och fråga mig nite varför haha. Är alltid riktigt trött på mornarna och försöker fortfarande intala mig själv att jag är fast i yet-laggen... trots att jag insett för ca 2 veckor sedan att jag inte är det längre. Haha.
°
Här i Sverige är allt kanon. Trots att jag längtar tillbaka (redan) försöker jag intala mig själv om att det är bra att stanna hemma nu så man verkligen får längta innan man åker tillbaka. Bra där. men här om natten när jag låg i min stora (!!! äntligen en säng man kan vända sig i utan att ramla ur , haha!) säng och tittade runt i rummet gick det upp för mig "Här ser ju precis likadant ut som innan jag åkte... ingenting har ändrats!" I och för sig är ju det bra, för jag hade blivit jäkligt snopen om hela rummet var ommöblerat eller omgjort när jag kom tillbaka haha. Men jag fick en känsla av att tiden typ stått sill, och det är faktiskt himla svårt att tänka på att det verkligen har varit en ohyggligt kall och lång vinter här medans jag varit på andra sidan... skummt det där.
°
Nej, nu ska jag ta en lugn fredagskväll framför en film med mamma. Wiiihhooo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0