Midsummer!

2 veckor och 6 dagar sedan sista inlägget, kanske dags nu va? :D
Det bir ju lätt så att man bara glömmer bort att skriva här. och det är precis det jag börjat göra nu. Glömma bort saker. Till min pappas stora förskräckelse såklart eftersom detta även innefattar att jag glömmer (lägger) bort tank-kort, glömmer småinköp jag gör på mitt kort (vilket resulterar i att jag nu verkligen måste jobba o man säger så, sen får man ju dra sina egna slutsatser om vad som menas med det. ), jag glmmer ställa väckarklockan (bättre nu faktiskt) och en massa annat. Jag får nog ta och börja komma ihåg lite nu tycker jag.
°
Hur som helst.
Imorgon är det ju inte vilken dag som helst...utan imorgon är det Midsommar! Midsommar = a swedish holiday in the middle of the summer, when the day is as long as the night, where the crazy sweeds drinks tons of alcohol, called "nubbe", sings weird songs and dance even weirder around a pole with "björkris" and flowers called "midsommarstång". The girls has a lei of flowers on top of their head, everyone eats "sill" with funny flavors, and strawberries, drinks a bit more and dance all night. This holiday celebrates all over sweden and lasts for a day."
Jaa...jooo....så kan man ju kortfattat sammanfatta midsommarafton... ehm. haha.
°
Hörs snart :) Fira lugnt! Och GLAD MIDSOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0