University of Miami!

Nu har jag haft alla mina nya klasser en gang vardera. Haha.
Forsta dagen (som var igar) borjade ju lite halvkul:
* Alla kom forsent till traningen (utom lagkaptenerna) pga att tranaren glomt informera om andrad traningstid vilket resulterade i tva morgontrotta, forbannade tranare kl 5 pa morgonen, haha. Foljt av ett svinjobbigt brostsimspass i form av 300 i langbana (phu)
*Efter det vantade ett riktigt hart styrkepass som jag korde igenom sa snabbt som mojligt for att hinna till min forsta klass
*Val kommen till klassen upptacker jag att jag kollat fel pa schemat och att min klass inte borjar forens om 30 min... jassa det var darfor alla vande sig om sa konstigt nar jag kom in i klassrummet sa sent, haha.
*i vantan pa att min klass ska borja skickar jag ett mess till pappa "forsta dagen pa terminen: alla klar upp sig, sminkar sig och gor sig fina...jag kommer i mina nyligen nersvattade styrkeklader och stinker klor. Har haret i en rufsig knut och jag har fortfarande simglasogon marken. Ibland alskar jag att vara idrottare! Man behover inte bry sig om nagonting! :)" Sa sant sa...
*Sen blev dagen bara battre som tur var. :) Forrutom att jag somnade pa forsta lektionen nar lararen slackte fopr att visa DIA bilder...men det ar en annan femma.
*
Idag har jag haft sovmorgon och sedan klasser hela dagen. Min engelska larare visade sig vara varsta tuffingen da han forsoker bryta ner alla for att testa vilka som kan klara av hans otroligt grymma klass (Detta berattade han glatt for hela klassen och erkande att vi kommer fa en helvetes termin med honom, haha kul kille.) I min retarded matteklass (101...fortsattningen for nyborjare) finns typ halva fotbollslaget, halva baseboll laget, nagra vanliga manniskor som hatar matte...inklusive mig. Snacka om dreamteam va? :)
*
Nu ska jag ha pilates foljt av aterhamtningstraning och sedan fika med en av tjejerna i teamet. Varmen har kommit tillbaka....Jag alskar Miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0