Söndag igen!

Idag har det varit en seg söndag som vanligt. Men trots det har jag fått gjort väldigt mycket. Så himla gött nu när man har billl!! <3
*
åt en stor frulle i dining hall efter en efterlängtad sovmorgon. sedan tog jag med mig Annika och Hagar och åkte till Dadeland Station för att besöka Target och Best Buy. Köpte en svart tröja med knappar eftersom jag av någon anledning antingen har lagt bort min andra eller skickat den med mamma hem.... hum. och en GPS till bilen! :) Kanonbra! Nu kan jag åka vart jag vill utan att komma vilse, bra va? :D Gina ska hjälpa mig installera den bara, sen är det bara att tuta och köra!
*
Forever21 har även fått in farligt mycket nytt i butiken... haha men men nog om det.
*
Idag har även massa nytt folk kommit tillbaka till dormen! Skönt! Inte alls lika ensamt längre och nu är det precis som vanligt igen: bara att gå utanför dörren så hittar man någon att prata med. Wonderful.
En annan sak som dock inte alls är lika wonderful är att lektionerna snart börjar igen. Osh... hämtade ut mina nya böcker för någon dag sen och jag är redan trött på klasserna! haha. I vår kommer jag läsa: Math 101 (en klass svårare än tidigare...jääklar asså haha.), english 105, sociology deviant behavior, physical geology och looking at movies.... min advisor satte ihop mitt schema och lyssnade väl lite halvt till vad jag ville. han bytte dock ut dans mot looking at movies an någon anledning, han sa att han trodde det skulle vara bra för mig. haha förra terminen trodde han att teater skulle vara bra för mig men det var rent ut sagt hemskt. ;) Får väl ge det en chans i alla fall och se hur det är. Fasar bara lite för final week redan för jag har en känsla av att det kommer vara mycket mer pugg denna terminen än förra... men men som sagt, jag testar och ser om jag överlever. :)
*
Sen slog det ig hur irriterande det är med tidsskillad. Ibland vill man skypa klockan nio på kvällen men kommer sedan på att klockan då är 3 på morgonen hemma. :/ inte roligt. men sånt är det. :)
*
tjoflöjt mitt folk!
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Håller verkligen med dig om att tidsskillnaden är jobbig :p Ställer bara till massa problem! Haha, men vi får väl försöka lösa det ändå ;) Tänker på dig min vän, kram <3

2010-01-18 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0