My life. :)

Haha tack mamma, ja jag får snart göra det. Dagarna blir så långa utan någonting alls att göra. :)
Byw, massa nyheter:
* Igår kväll hittade jag för första gången ett annat levande djur i dormen än myror, nämligen en spindel. aha... plus att på kvällen hittade jag tre friidrotts människor som sprang utanför vårt rum och hade krig med stora vattenpistolen. De trodde inte heller ngn annan var här. :)
* Hade tävling igår och vann det jag simmade vilket var 100fj och 100 br. Plus att Miami vann hela tävlingen! Grattis. :) Kan säkert gå in och läsa om det på vår hemsida www.miami.edu sen klicka på athletes.
* igår var det min lyckodag....och nu har jag en BIL :D:D:D inte här än dock , den är fortfarande i fort lauderdale och ska fixas med regestrering och försökring innan den körs ner. Behöver jag skriva två gånger att jag rä så otrligt glad? :D

Kommentarer
Postat av: Axelnder!

Sån jävla lyx... du är fortfarande ledig samt att du fått en bil... sj går man i skolan... och de suger riktigt HÅRT!!!!! btw Grattis till tävlingen :))

2010-01-11 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0