Its Thursday!

Imorgon är det.........FREEEEEEEEEEDAG :D
Nice!
*
Vi åker på tävling och simmar mot Boca Raton, eller FAU som de heter. Hoppas vi slår dem. Tråkigt är dock att vi inte hatr några simhoppare, så redan innan tävlingen börjat ligger vi efter med ca 40 poäng. Men men, då får vi helt enkelt ta och simma snabbare! Ska i alla fall bli roligt. Jag längtar redan till Februari då vi har ACC's vilket betyder att vi får åka iväg och bo på hotell, NICE.
*
Annars har det varit ännu en dag i skolan.
Tisdagar och torsdagar är mina bästa dagar då jag bara har två lektioner: geologi och film. skoj, skoj. Jag tror att jag har fått turen att få bra proffessorer, i alla fall verkar det så än så länge. (Om man bortser från min soc lärare som även är min advisor, haha!)
*
Och förresten så gör mina flower-power brallor lika mycket succe här i USA som folk tittar konstigt på mig. För er som inte vet har jag ett par riktigt luftiga stora jalla brallor med tusen olika färger. Jag älskar dem! Här har jag fått alla möjliga kommentarer: "What are you wearing?" + en lite hemlig, ironisk, misstänksam blick. "Is that a parachute or just a sheet?", "Oh, is that a pair of pirate pants!?", "Oh my god, I just LOVE your pants!" "Where did you get them?" Men det spelar ingen roll. De är skitcoola, as sköna och riktigt fräsiga :)
Nu ska jag hämta tvätten från laundry room! Duktigt va?
*
Har tvättat, diskat..... ska kanske dammsuga och börja på läxan. Det tycker jag i alla fall är en bra start ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, det låter som om det mesta rullar på med andra ord! :) Låter som om du hunnit med en hel del, tvätt, disk och städning... inte illa! Fortsätt njuta nu när värmen är tillbaka. Kram <3

2010-01-22 @ 19:08:20
Postat av: Amanda

hahah fia, kommer du ig

håg när vi köpte byxorna :D riktigt nice! och äkta fia-byxor!

2010-02-09 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0