Florida eller Antarktis?

Long time no see!
Julträningen har ju varit i full gång nu i tre veckor och det har varit nonstopp fullt ös medvetslös. Men det är härligt!
I lördags var vi och firade lite på South beach, härligt... men kvällen slutade med matförgiftning för min del....herregud, ni vet ju vad jag tycker om det? PANIK!!! I sånna situationer visar sig verkligen de närmsta vännerna och jag kan bara säga att jag verkligen inte klarat av detta utan att Gina tagit hand om mig en hel natt för att sedan köra mig till sjukhuset och sitta där på en stol i 5 timmar och vänta utan en enda timmas sömn från föregående natt, på att doktorerna ska bli klara med alla sina prover och magröntgen och jag vet inte allt vad de gjorde med mig. Herragud säger jag bara, Tack Gina! När jag väl kom tillbaka till dormet tog Hagar över och tog hand om mig i sitt rum. Aw, så snälla. :) Så himla glad att man har sånna vänner!
Sen när jag började må lite bättre igen efter några dagar endast bestående av sömn och drickandes av Gatoraid lös hela tillvaron upp igen. Min lilla far har ju som sagt spanat in sig på en Mustang hemmifrån Sverige och jajamensan, i onsdags stod den på parkeringen här utanför skolan och glänste och bara väntade på mig!!!
Självklart har jag testat både ljud och motor och jäklar vilken bil! Den kommer man kunna stek-glida i runt south beach säger jag bara!!!
Jag looooooooovar pappa, mamma, kära bror och vänner, fler bilder KOMMER, det tar bara sån jäkla tid att ladda upp plus att jag måste springa till träning nu. Men ett litet smakprov fick ni allt. Och visst håller ni med? Är det inte en sån bil folk stannar och fotar längst vägarna? Tänk att sitta i den och känna hur folk vänder sig om! haha, det är så fräckt. Så fräckt! :D
Btw, så har vi inte haft såhär kallt i Florida på över ja....aldrig tydligen! Det är REKORD KALLT....yeeey. Så jäkla skönt att simma utomhus då i en pool som är uppvärmd från solen, haha. 10 points! :P
Ödlorna fryser till och med ihjäl så det ligger halvdöda ödlor överallt. Dock hörde jag någon som sa att när det börjar bli vamare tinar de upp igen och börjar leva. Haha coolt va?
Bild kommer på det med, nu kan jag nästan höra hur Christie ropar på mig från poolen, haha. See ya!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Somsagt... Måndag den 18e nere i hamnen, prata med Eric så hjälper han lasta den i kontainern.

2010-01-16 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0