Det blir en dag på stranden!

Ja om det ändå var så väl. haha. Hade kunnat åka ner men istället ägnade jag mig åt massa annat strunt i rummet. Har faktiskt hunnit med en hel massa, och klockan är bara två!
Började med träning kl 7, körde genomssim pass med återhämtning och landträning efter. Svettades som en gris i värmen...äckligt. Tur man är simmare mesta dels av tiden så man inte märker av svetten lika mycket. :)
*
Sen käkade jag en stor frulle i dining hall; omelett, frukt, yoghurt och french toast (ingen hit enligt mig). Sedan blev det städning av rummet, tvätta alla kläder, bädda rent, fixa med papper från alla klasser, skriva in alla prov i almenackan, installera min GPS, maila, bestämma tid för "besiktning av bilen", skypa med Kimsan, fixa med papprena för min försäkring till bilen... ojoj massor.
Dock missade jag några timmar vid poolen, men det gör det samma. Tänkte knalla ner dit efter lunch.
*
Jo förrsten fick två överraskningar idag, när jag ändå tvättade passade jag på att även tvätta mina hörlurar till Iphonen! Bra jobbat! Helt underligt funkade de ändå! Dock inte den manicken man pratar i... nästa överraskning kom när jag kollade manualen för min GPS, längst bak stod allt på svenska! Coolers!
*
Nu ska jag käka lunch och sen sola lite. :) Seeeeees!
Åh visst ja....läxor har jag också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0