C-vitamin BOOOOST

Visst ja:
Glömde svara på kommentarer:
- Vet inte hur länge de säljer julmust på IKEA... tror tyvärr inte det finns längre men man kan ju alltid hoppas. (Jag älskar julmust!) I samma veva hoppas jag att päronen där hemma sparar en flaska PÅSKMUST till mig när det blir dags för det, haha.
- IKEA ligger ca 45 minuter bort i Sunrise, nära Fort Lauderdale och Sawgrass Mills. Jag kommer bli deras stamkund. ;)
-
Annat kort och gott jag vill säga:
* Vaknade och kollade mobilen som vanligt och hade fått ett fint sms av carro:
"Miss you :*" Aw, lilla vännen, jag saknar dig med! Snart kommer jag hem och snacka om att vi kommer ha rajraj då haha.
Fick även ett fint sms av Andreas för någon dag sen. :) Sånt gör mig så glad! Blir alltid lika glad när jag får sms, brev och mail hemmifrån. Det känns som man är hemma fast ändå inte och alla nyheter man tar del av är bara skitroliga! Så jag håller koll på er fast ni inte vet om det, haha! Jag får mina små uppdateringar från massa olika håll. :)
-
Nej nu ska jag sova så jag förhoppningsvis hinner skypa idag. Eller damn it... jag är inte ens trött längre. :/ Har städat och farit runt alldeles för länge haha. Eller så är det pga alla olika former av C-vitamin jag stoppat i mig för att bli frisk som håller mig uppe haha. En C-brus från Apoteket i Sverige, en multivitamin tablett, en "Ester C", en proviva, en immune + shot och ett äpple. Kanske kan tvinga mig på en 20 mins napp, förhoppningsvis. (haha btw; här tar alla nappar heeeeela tiden. Förstår inte hur de kan sova så mycket! och det är inte så att de tar fem 20 mins nappar per dag... nej nej... snarare fem två timmarsnappar! Ingen aning om hur de klarar av det. haha. Jaja. Tajm för min underbart stora, sköna säng...ironi? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0