Början av 2010

och nu har det hunnit bli nytt år också... jäklar vad tiden springer.
Det nya året firades med vänner från Sverige och nya vänner från USA, trevligt trevligt. Tänk att det redan gått ett decenium till... helt sjukt.
Och så otroligt mycket man varit med om... det är ju ännu sjukare. Minns när jag satt hemma och räknade månader (år) till jag skulle ta studenten, sen blev det till avresa för Miami. Nu vet jag inte vad jag räknar för. Försöker ta det mer manjana manjana och se vad som händer. Jag har ju mina drömmar och målen är ju som de alltid varit, att uppfylla dem. Lika förvånad och stolt blir man varje gång. :)

Just nu har jag spenderat några nätter med familjen innan de drar iväg hemmåt mot kalla sverige igen av olika anledningar. Gud, det kommer bli tomt utan päronen och vännerna, men nu är det bara några månader kvar innan jag får träffa dem igen för gissa vad min Julaftons/Nyårsaftons överraskning blev? Att Päronen hänger med hela HS gänget när de kommer till Florida på läger. Och det var ju trevligt, gud vad roligt det ska bli att träffa alla igen! Nu längtar jag ju otroligt till Mars av tre stora anlednigar: 21 födelsedagen!, NCAA (för dit ska jag ju), och Florida lägret. Härligt! Det gäller att ha punkter att se fram emot, då blir allt mycket roligare.

Nu ska jag snart tillbaka till dormet igen för att tillbringa några otroligt sega dagar endast bestående av träning utan några andra folk än de trötta simmarna på campus haha. Får försöka dra upp några ur deras dvala för att hitta på saker... ni som känner mig vet ju vad jag tycker om sömn och vila i för mycket volym... hur som helst. Sen kommer förhoppningsvis bilen och jag blir äntligen en fri kvinna! haha! (gud vad vuxet det lät).

Nope, sängtajm för att ladda betterina inför imorgon. Då drar det igång igen och nu jäklar ska jag inte ge mig. Det är ett av nyårslöfterna inför detta nya 2010!! (och jag vet att jag har en hel skock med underbara stöttande människor bakom mig som betyder oerhört mycket! Tack för allt ni gör för mig! Tack för att ni finns. :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0