Avliden kamera.

Gud vad glömsk jag är idag:
Min kamera dog ju för ca 2-3 månader sen nu; därav (plus blogg.se's sega system) bristen på bilder i bloggen. Men nu har jag fått nog! Efter att vi fimlat starter och simning undervattnet igår efter träningen med Hannah's kamera (efter träningstid, utan tränare, för skojs skull) kom jag på hur mycket jag saknar att ha en undervattenskamera!!! Synd bara att de har sånna shit-modeller här. :/ Skule vilja ha uppgraderingen på den gamla jag hade (Olympis mju något...) men det får antaglgen bli en amerikanst variant.
Kort sagt... jag tänker investera i en ny kamera, haha!
-
Så då var det sagt... 3 inlägg på mindre än en timma. haha! Nörd varning på mig? Neeeejdå.
hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0