15 januari 2010

Svenskt godis i sängen i mitt dorm. Nice.
*
Igår kväll gjorde jag något jag inte kunnat göra på väldigt länge. Jag och Annika bestämde väldigt spontant och snabbt att vi skulle se bio. Och eftersom man numena är utrustad med bil var det ju inga problem alls. Vi såg "its complicated" handlar om en tjej (gosh nyss glömt skådisens namn...men samma tjej som spelar mamman i mamma mia) som har en liten affär med sin omgifte X-man. Its complicated helt enkelt. ganska okej film. Ikväll blir det Leap year... ingen aning om vad den filmen har att erbjuda men det får vi väl se. :)
*
Ännu fler folk börjar komma tillbaka nu och det så sååå kul! Äntligen får campus liv igen och korridorerna är inte så tomma längre. Vi har även fått ny dekoration på vår våning: Ut med Supermario och in med Candy land. Kunde inte passat mig bättre. :)
*
Funderar allvarligt på att starta en ny blogg snart...förstår inte varför det inte går att ladda upp bilder. Det funkar ibland men då tar det en halv evighet. (Haha varje gång jag säger evighet tänker jag på en lärare jag hade en gång som sa att man aldrig skulle säga evighet. För en evighet enligt honom var när Mount everest blivit nerfilat av att någon en gång i veckan dragit en näsduk över den högsta toppen... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0