Finished!

Klaaaaaar med alla proooooov!
Det kan ha gått sjukt bra eller så kan jag ha failat allt. Ingen aning. Får väl se när proven kommer tillbaka förhoppningsvis innan vi sticker till ACC's.
härligt! Så nu sitter jag i mitt rum och sjunger till iTunes haha!
Ska ta mig ner till biblioteket innan träningen tänkte jag för att plugga lite. Tänkte jag i alla fall, får se hur det blir. Min engelska klass blev inställd (YES) så jag satt bara och slappade lite på datorn och skypade lite med far min. Trevligt. De har fortfarande snö hemma (!!!), det måste nog nästan vara rekord för Skåne tror jag...
'
Denna helgen har jag planerat in följande: IKEA med Maria, Softa och ta det lugnt, ha kul, ladda inför ACC's, plugga liiite samt köpa ny kamera. Efter det ska jag försöka bli bättre på att uppdatera lite bilder, men får se hur det går med det.:)
'
Skulle skriva ngt mer men glömde helt bort det .... får ta det nästa gång!
Nu ska jag och Hannah ner till träningen för en liten simtur + pilates. Smookin!
Hörs senare mina små vänner!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0