Miiiiiiiami!

Lååång dag.
Blev inte friskare, utan sjukare. :( attans bananer. Idag har jag i alla fall kört förkylningskur a la American style och sammanlagt tagit 4000 mg pure Vitamin C. Helt rätt enligt "Emergen-C!!" där de anser att max dosen är 6000 mg per dag. Hoppas det hjälper. Jag vet att sömn också hjälper så dagen har bestått av små nappar rundat med plugg...därför är jag fortfarande vaken nu... om jag väl tar en napp kan jag inte sova på kvällen, så är det. Så istället tog jag min Iphone och gick ut och gick på campus. Campus är otroligt vackert, och på kvällen är det helt tyst och lugnt. Allt förrutom biblioteket (som stänger 03.00 var tommt) och de enda folket jag såg uppe var människor inne i bibblan, en australiensare pratandes i mobil telefån samt två fulla asiater på en bänk. Härlig kväll helt enkelt. Och jag hade faktiskt glömt bort vad en runda på kvällen kunde göra för huvudet. Jag har kännt mig helt upp och ner idag... hela dagen. Så mycket att tänka på. Nu känns det i alla fall som jag rätt ut några av trasseltrådarna i min hjärna. :)
Nu ska jag sova. Det blir en lång dag imorgon också. :) Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0