måndag hela veckan lång!

Nu har det regnat non stopp sedan igår kväll... booring. Men shit happends.
Kom precis tillbaka från mina lektoner och på väg hit hade jag ett väldigt blont moment: eftersom det regnade hade jag parraply, men efter att ha gått i fem minuter med musik i öronen tänkte jag "åh fan va nice! det slutade regna!" och fällde ner parraplyet och blev dyblöt i samma sekund som jag kom på att det slutade regna endast för att jag hade ett parraply ovanför huvudet. Smart ass.
'
Igår by the way, så började simmarna här fira att säsongen är slut genom att boka in fester för varje dag denna veckan. haha. Eftersom jag fortfarande tränar för en tävling till kommer jag ha otroligt roligt att gå upp samma tid som de går och lägger sig de kommande dagarna, haha. Men det är lugnt, de förtjänar att ha lite skoj.;)
'
Nu ska jag ut i regnet igen och knalla till banken. Tur att nästan allt man behöver finns på campus!
'
Tjolahopp!
'
Tack för förklaringarna till curlingföräldrar, nu är jag inne på banan igen! Men tyckte i alla fall att jag inte var för långt ifrån den rätta förklaringen till vad det var. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0