Fullt ös!

Tjolahopp!
Oj... det här var första gången jag satte mig ner och tänkte börja skriva i bloggen på engelska... läskigt.
'
Mycket har hänt sen sist jag skrev konstigt nog, men det är nog därför jag helt enkelt inte haft tid att skriva. Därför blir det istället många långa prommenixer på kvällarna för att rensa huvudet och bara njuta av Miami. Dock har vi drabbats av en kallfront igen så lite kallt är det faktiskt. Men jag ska väl inte klaga antar jag. :)
'
Denna veckar är det otrilugt mycket som pågår i mitt liv: uppladdning för ACC's som vi åker på nästa vecka, 4 prov, en inlämning och en uppsats. Lärarna bara älskar att lägga allt samma vecka. :) Låter underbart va? Jag vet att ni är avundsjuka. :P Men det är bara att ta en sak i taget, jag stressar verkligen inte över plugget så antngen kommer jag vara superglad när jag vaknar upp på lördag morgon och allt är klart, eller så kommer jag få världens största wake up call inför kommande prov. :)
'
Häromdagen stod jag i matkön och hörde en otroligt konstigt dialekt bakom mig. Vände mig om och kom på mig själv med att stå och dum-le mot killarna bakom mig. Pinsamt haha. Frågade istället om de kom från Danmark (daaahhh) och jajamensan, det gjorde dem. Det visade sig att hela Esbjergs simteam är här på träningsläger. (Ahaaa, det förklarar varför linorna ligger så konstigt i poolen.) PLus att de använder Dining hall för att käka alla sina måltider. Trevligt trevligt med lite scandinaver! Oturligt nog är de antingen rädda eller lite osociala för specellt pratsamma är de ikke.
'
Och nu börjar tiden rinna ut för mig som vanligt!
Måste hinna skriva ut min inlämning innan nästa lektion om börjar om 20 min. :)
Ses sen, fjooofräs!
'
BY THE WAY: grattis till alla fina JSM resultat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0