ACC's!!

Location: NC State , North Carolina
Mission: ACC's!!!
*
Ursäka för dålig uppdatering men är som sagt i North Carolina och har varit sedan tisdag. För en väldigt kort uppdatering kan jag meddela:
- Vi har inget internet på hotellet, därav dålig upptaringen och ingen matteläxa gjort alls. Yiiiha. :)
- Roomar med Gina. Mycket trevligt, vi har alltid massor att prata om och diskutera. :)
- Har simmat sådär... trodde det skulle gå bättre som vanligt, men det är väl bara att sträcka på sig och rycka på axlarna nu i efterhand. Irriterande med dåliga lopp, men jag tänker inte låta de trycka ner mig allt för mycket.
- Miami ligger inte så bra till... dock har vi som vanligt inga simhoppare och loosar därför riktigt mycket poäng från det.
- Vi har fått ett killomklädningsrum med två toaletter och två pissoarer (Diedre har redan invigt den ena pissoaren). Trevligt värre. Riktigt hög standard på det omklädningsrummet! Inte.
- Bor på fint hotell och får bra frulle varje dag.
- Imorgon ska vi på middag med allas föräldrar på kvällen till någon fin restaurang iklädda Miami utrustning. Skoj!
- på tal om föräldrar: jag borde nästan filma föräldra läktarn för att visa hur galna de faktiskt är! haha, helt sjukt! De är fan värre än simmarna och tränarna själva! Men roligt är det i alla fall att se på. Gooo parents!
- Nu ska jag sova för att orka simma 200 brassa imorgon, yiiiha.
- Hemfärd till maimi skre söndag morgon. Resten av söndagen ska jag tillbringa till att göra alla läxor jag packade med till ACC's....bra va? :)
*
Sussa nutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0