Sverige!!!

Hemma i Sverige igen. Snö snö och åter snö. Mysigt. Ska det snöa ska det snöa ordentligt, och det tycker jag verkligen det gjort haha, kan ju inte önska sig mer än en vit jul och det har jag verkligen fått. :)
Kul att träffa alla och bara slappna av, man behöver verkligen ett avbrott i vardagen och det tycker jag att det här är.
-
Idag var det julklappslek hos Klara, eller ja... jag är ju fortfarande grymt yetlaggad och blev väckt av mamma 13.30... skulle varit hos Klara 12. Haha så åkte dit och spenderade lite tid med gott folk och goda vänner. Så mysigt. Har verkligen saknat alla.
-
Oh är det ng som känner en dröm tolkare....hör av er hahaha. Jag drömmer som aldrig förr, helt sjukt. Och alla drömmar känns som verklighet. Alla drömmar handlar om mitt liv och min verklighet, saker jag varit med om och saker jag ser fram emot. Saker jag kanske borde gjort annorlunda... lixom som att historien upprepar sig själv i min dröm, men jag handlar olika och får då ett annorlunda slut. Är det inte läskigt? Har alltid tyckt att drömmar är lite skumma.. hur det fungerar och hur man kan drömma när man sover, speciellt när det verkligen handlar om något som händer/kommer hända/har hänt i sitt liv. Då blir det ännu mer läskigt haha.
-
Men men, nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen hoppas jag på att få julpynta lite :)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0