3 more days!!

Gosh... nu har jag så mycket funderingar i huvudet är det nästan snurrar haha.
Jag har så mycket att göra samtidigt som det känns som om jag sitter och inte gör någonting alls hela dagarna. Antar att det är en bladning, haha.
°
Så idag har jag i alla fall hunnit med att träna, hälsa på Tobbe på sjukhuset (brutit lårbenet i en olycka) och lägga fram det mesta till packningen. Kände att det kanske var lite tidigt att börja nu, men det är ju trots allt bara dryga 2 dagar kvar som jag har fullproppade med sista minuten saker jag måste göra. Så kanske inte var så tidigt trots allt.
°
Så hur känns det nu inför andra året?
För jävla bra! Jag vill inget hellre än att åka tillbaka. Det har varit riktigt skönt att få komma hem, vara hemma, träffa alla kompisar, umgås med familjen, sova i sin egen säng och göra allt man saknat under året. Men jag är redo för usa igen. Det är väl lite så att man saknar det man inte har för tillfället. Det är ganska kul hur det fungerar.
°
Har också funderat hur det kommer kännas att komma tillbaka. Förra året hade jag inga som helst aningar om hur det såg ut. Jag hade endast sett ett fåtal bilder på internet, ett ritningen på mitt dorm...och fått namnet på två i simgruppen. That's it. Nu vet jag hur allt fungerar, jag vet vad byggnaderna heter, var de ligger, hur dormen ser ut, jag vet regler och känner folk. Men trots det känns det lite som om jag inte riktigt vet vad jag kommer tillbaka till. Spännande! 3 dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0