Mitt hus :)

Då är det officiellt första gången jag har egen lägenhet!
Härligt! Nu är jag helt inflyttad och klar i min första egna lägenhet här i Miami. Eller ja, första egna dorm i alla fall haha. Tills idag har det varit ganska slappt; har köpt lite grejer till rummet, flyttat in, fixat, simmat och varit härligt yetlaggad. Men idag...idag....då kom nästan alla tillbaka!!! Så jäkla kul! Alla (förrutom simmarna då) som man inte träffat på hela sommaren och som man längtat efter så himla mycket! Alla dem. :) Spenderade en hel del tid på sjätte våningen idag där största delen av alla från vår gamla hall bor nu. (Robbie, Jordan, Jamal, Cortney, Nixon...det är bara Tom och Kurt som flyttat...eller ja blivit utkastade och tvingade till att skaffa eget hus som inte finns där.) Lite tragiskt är det och vi kom alla ganska snabbt överrens om att vi saknade vår gamla hall, haha. Hade jag fått välja helt hade jag nog flyttat upp dit faktiskt. Men här nere på femte våningen, mitt emellan alla gåsar på sjätte och simmarna på fjärde har jag det ändå ganska bra. Lite ensamt, men än så länge kommer det folk hit nästan hela tiden så det är kul.
°
Idag håller jag på att försöka smuggla till in en extra säng så jag har två, (haha) De är så jäkla små!!. Än så länge har jag lyckats hitta en sängbotten så nu saknar jag bara madrass. Vi diskuterade möjliga lösningar till problemet varav den att sno en från ett annat rum snabbt gick bort. Vi kom istället fram till att jag skulle gå ner och säga till att jag helt enkelt inte hade madrass när jag flyttade in. Och det hade ju faktiskt funkat riktigt bra....om det inte var så att jag flyttade in för 2 dagar sen. Skulle jag då sovit på golvet och inte fram tills nu vågat säga att jag faktiskt saknade madrass? haha, nej....det gick också bort. Så just nu väntar jag på att Jordan ska komma tillbaka och fråga efter en madrass till SIG som jag sen ska få. (Han flyttade nämligen in idag.) Sikka hjälpsamma vänner man har va. :)
°
Men nu ska jag springa ner till simmarna på fjärde våningen och säga välkommen tillbaka till Kurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0