1 augusti, 2010

wohooo, nytt inlägg! Det händer inte varje dag! Så generös är jag minsann!
Ska vi ta och köra en uppspeedad uppdatering om ALLT som hänt sedan midsommmar? Jaaaa, det tycker jag vi gör. Allt som hänt och lite till, plus lite onödig fakta. Det är alltid roligt.
°
Sååå, efter midsommar (eller mitt förra inlägg som publicerades för exakt en månad och en vecka sedan, haha) har jag hunnit med:
-Simma SM. Vilket gick ganska bra men några personliga rekord och lite annat smått och gott. Dock inga medaljer... grr. börjar bli jäkligt trött på att stå och glo på prisutdelningen nu haha. Men men. Knät höll i alla fall vilket var skitbra. Har ju trots allt inte riktigt tränat så som jag ska varken före eller innan operationen. Men men!
- Träffat massa polare och haft massa myskvällar, filmkvällar, pool/bad/brännboll (vilket var en jäkla hitt må jag säga!! Det måsta göras om haha), legat på stranden....
- Jobbat både på Kökscentrum och i stan med att Promota den nya Filborna Arena som byggs till på Filborna badet! (Verkligen tummen upp för den!!!) ny tävlings 25:a som säga vara "Sveriges modernaste" med bla sveriges renaste luft, nytt två vånings gym med alla diverse maskiner, Personlig träning, dans, styrka, uthållighet, spinning....ALLT. Än så länge har jag bara sett arbetsplatsen och ritningarna... men det ser jäkligt bra ut! Och för att promota ännu mer kan jag ju säga att de har öppet hus 22 augusti och öppnar i oktober! Så har ni vägarna förbi HBG? Kom in :D
- Påbörjat min egen sommarträning med: spinning, indoorwalking, joggning, core-pass, styrka, body pump... skitjobbigt men jättekul!
- Varit i London i fem dagar med Maria. (Bilder kommer upp på facebook... haha allt händer på facebook.)
- Varit på festivalen i HBG, gjort några fynd och kollat på artister. skoj skoj.
Och ja... en himla massa annat.
°
Och för någon dag sedan hände något roligt. Jag brukar ju verkligen inte ta napps om jag verkligen inte behöver det. I förrgår behövde jag det. Ställde klockan på 20 minuter..... och vaknade 3 timmar senare!!! Snacka om att jag fick en chock. Vart tod tiden och dagen vägen lixom? haha. Och idag vaknade jag kvart över 2! Jag får nog ta och sätta en regel för mig själv att inte sitta på skype för länge helt enkelt.
°
Men nu är det söndag och jag ska bara njuta av att göra ingenitng fram till 20.00 då Kim ska ha avskedsfest! Hon sticker också till staterna minsann!
Tjpohopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0