You are going to be a supe

Forst och framst: Tack for alla fina kommentarer och lyckoord! jag blir sa glad av att lasa det och det ger mig en extra kick till att vara har. (trots att det redan gar superbra. :) )

Igar var det fotbollsmatch som stod pa schemat. Efter manga tuffa minuer slutade Canes som vinnare! (Go canes! wohoo!) 38-34. Grattis killar! Aven om jag inte forstod ngt alls om matchen sa var det kul att se och stamningen i saval dormet som overallt annars var otrolig! Jag alskar lagstamningen har! Alla verkligen ger allt for sitt team och det ar helt fantastiskt!

Sa nu har vi precis simat och haft styrka (jaaaklar vad de kor med oss, haha) och nu sitter jag svettig och dan och vantar pa att forsta klassen ska borja. Sa ar livet pa en pinne for en idrottare har, det ar inte alltid man hinner duscha innan klasserna, men no matter what ar man anda accepterad trots att man luktar, for har star idrottare valdigt langt upp pa listan . :) soft.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0