Newbies pictures!

Enjoy!
Yeeey! Efterlängtade bilder! :)
1, Jag och Christine på Cheescake factory, 2, Maddy, Hannah, Kayla på CF, 3, Taylor, Roxy, Erin, jag, Christine, Nicole på CF, 4, jag och Hannah när vi gjorde våra Newbies grejer. :) 5, "Huging a palmtree", 6, "stand in cox fountain, doing the U!", 7, "here we are!" hannah, hayley, Taylor, 8, Hayley, Christine, Taylor, 9, Huging a palmtree, 10, "Pose like a statue on campus"
Ska försöka hinna skriva in mitt schema också, får se om jag hinner slash orkar ikväll annars får det bli imorgon. Nu sitter jag här på rummet med min svenska kompis Steffanie. Vi ska alldeles strax gå ut och ta foto på oss själva som Mona Lisa...japp, det är vår läxa i engelska. Vi funderar på att göra en muterad Mona Lisa (med hjälp aveffekterna som finns på camen för Mac) som gör reklam för Gatorade (typ Poweraid). Får se hur det blir med den saken. Bevis kommer, var så säkra!. :)

by the way: Stefanie som jag träffade här på skolan kommer från Södertälje (stan där jag föddesoch bodde i 9 år). Idag fick jag ett mess av mamma som berättade att Stefanies syster Marie var min inskolningsfröken på dagiset Brunnen i Södertälje för typ 20 år sen. Är det inte konstigt? Här i Miami hittar jag systern till min favorit dagisfröken från Södertälje! haha, världen är liten.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Sofia! Kul att du har träffat Stefanie! Jag träffade Carina i helgen och hon undrade mer om Stefanie och då kom jag på att Marie är Stefanies storasyster! Roligt sammanträffande! Sköt om dig och hälsa till Stefanie också! Kram

2009-09-09 @ 09:45:59
Postat av: Mamma

Härligt! man ser att ni har riktigt kul, då är det inte så många saker kvar på listan. kram mamma

2009-09-09 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0