Pics!

Idag är den en sjukt bra dag för idag är det lördag vilket för denna helgen innebar / innebär:
* Teknikträning med min nya bröstsims coach Holly. Hon var riktigt härlig och enormt duktig på teknik. så vi bröstsimmare körde teknik hela passet medan frisimmarna körde ett megahårt pass. (hihi).
* (Egentligen skulle vi tagit bussen till stranden idag, men tydligen var den inställd pga ett grymt oväder. 5 sekunder senare gick vi dyblöta tillbaka till rummet i åska och blixtrar.)
* Endast en träning idag!
* Söndag = ledigt
* Måndag = Labor Day = typ studiedag = ingen skola = tjooohooo!
så eftersom det regnar idag tänkte jag passa på att lägga in lite inomhus bilder på mitt fabiolous rum. Or not.
Enjoy!

p.s om ni gör bilderna större, klicka bara på tillbaka knappen sen så kommer ni tillbaka till inlägget. tryck inte kryss, då får ni gå in på sidan igen. :)

1, my nice bed 2, mitt rum inkl golvyta + skrivbord+ utsikt (haha), vår klädkammare...ehm, min till vänster Kaylas till till höger, tagen när jag ligger i sängen. :) 3, vårt rum delat på mitten, 4, utsikten från fönstret. Är den inte underbar? haha! Man får verkligen passa sig när man byter om så man inte flashar sig för andra halvan av byggnaden, Mahoney borna, ;) Än så länge har det bara hänt 2 gånger, lika pinsam varje gång. ;)
attans...jag har många fler men tydligen ville inte datorn att det skulle in fler bilder på mitt otroligt snygga rum i detta inlägg så det får bli senare. Damn...jag som ville visa sjukhuskorridoren här utanför, haha! Jaja, då får ni det bästa (läs värsta) till sist ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna bygga ett trevligt SPA där mellan sängen och skrivbordet? Ett hörnbadkar och lite träningsmaskiner skulle väl vara praktiskt ;-)

Hoppas det inte känns så hopplöst som det låter. För oss här hemma i kalla norden låter allt du skriver alldeles, alldeles uuuunderbaart! Skulle inte ha något emot att byta en vecka eller så. Kram

2009-09-06 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0