En av mina (o)vanliga dagar

Gosh. Idag har jag suttit i telen med AT & T i en halvtimma. De har enorma problem med att jag inte har ett social security number....aah. haha. jaja. :D
Imorse var träningen killing.
Följande serie på morgonen 200 br, 2*100 br max på tid, 6*50 br 1-3 ettan fick inte vara lugn, tvåan skulle vara nästan det snabbaste man kunde och trean skulle vara max. Allt detta tre gånger. Direkt efter var det styrka med Klitch. Han är en galen X-tyngdlyftare som kör med oss stackars simmare tills vi svimmar. :) Sen var man slut. Jag har sovit ganska kasst de senaste nätterna så jag tror att det kan ha påverkat en hel del också. vet faktskt inte vad det är, men nu bytte jag till mitt fina täcke jag fick av alla vänner innan jag stack :) då kommer det nog gå bra. :)
Inget mer har hänt på Newbies fronten, så tyvärr har jag inga fler foton att visa.
Än så länge har jag inte lagt in några foton alls på facebook, men jag funderar på att göra det. det går tydligen mycket fortare så då kan jag lägga in fler. :) Nice va?
Ni som inte har min på facebook: Sofia Johansson i Helsingborg. (inte gått över till Univeristy of Miami ännu).
Nu ska jag vara duktig och fortsätta med vuxenlivet genom att bocka av mina att göra saker på min lista. :)
bra musik: Black eyed peas - showdown and bom bom pow
Jay Sean - down
mfl haha.
vår spinning lärare är grym med musik. hon gör de bästa blandningarna och ska nu fica CD till vårt omklädningsrum och till våra landträningar. yeeey. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0