Söndagkväll

Föregående vecka har det varit full rulle kanelbulle.
Stene har varit här och hälsat på, tagit bilder och pratat med mina nya coacher. Det var väldigt trevligt och jag uppskattade det väldigt mycket. Synd var bara att jag inte kunde träffa honom så mycket pga alla klasser den dagen...  men det är alltid trevigt med sällskap och man märker hur mycket man saknar alla där hemma när man pratar om dem. :) Så till alla som jag känner: Jag saknar er! :) Men jag har det ganska bra här ;)
Förövrigt har jag funderat på att skaffa en cykel för att kunna komma runt campus snabbare och lättare. Dock är cyklarna här väldigt roliga. Svårt att förklara, men om jag skaffar en lovar jag att lägga in en bild. :)
What els...just nu är jag lite klasslig. Väldigt många i teamet har någon form av förkylning eller sjukdom just nu. Jag själv sitter inne med hosta, halsont och täppt näsa. Hoppas inte det bir värre under natten, för blir det det kan jag inte träna imorgon. :/ Får helt enkelt hoppas på det bästa. :)
Nu ska jag fortsätta med mina study hall timmar.
Har sociologi, matte och engelska att göra...yippie!
Tjoooflöjt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig!

2009-09-14 @ 17:16:18
Postat av: Rebecca

jag blir galen på mej själv! trodde helt klart att jag hade fixat din header. Skärpning på mej!!!

2009-09-14 @ 17:35:18
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0