Livet på en pinne.

Haha, ja. Jag lovade ju bilder från när jag var hos doktorn. :) Dessa två bilder är tagna i väntrummet innan vi kom in och innan de konstaterade att jag inte hade influensan haha. Alla här är väldans rädda för den och överallt kan man hitta Hand sanitizers för att göra händera fria från bakterier. Kanon, tycker Fia och gör tummen upp!
Här är Maddy, Kayla, Hannah, Sebastian the Ibis, jag och Taylor på soccer-game på hemmaplan. Sebastian är skolans maskot och följer med överallt. En av våra mitions var ju att ta foto tillsammans med honom så voala! :)
Det här tyckte jag var lite roligt. Hittade "Swedish pearl sugar" i en mataffär och guess what..."This is imported!" ;) På baksidan fanns recept på hur man kan göra kanelbullar om man skulle bli sugen på det.
Några dagar i bildform bjöd jag på.
Jag har nyss suttit och snackat med Kim på Skype i någon timma. Saknar alla där hemma så mycket nu. Värst var det igår då jag mådde halvbra, men med hjälp av USAs dundermediciner känner jag mig bättre. Dock får jag inte doppa huvudet under vattenytan ännu (läkerens ordernering) utan får köra platta passen igenom. Snacka om att benen kommer vara ömma i slutet av veckan. :)
Idag är det Hemma match för footbools teamet. Hemma match. Det tar över en timma dit med buss. Haha. Jag hade tänkt gå men kom på att jag har två inlämningar imorgon och två prov på måndag...så jag stannar hemma som en plugghäst tillsammans men några andra och ser matchen från TV skärmen. Jag hade velat känns stämningen som alla pratar så mycket om, men samtidigt hade jag ändå inte fattat mycket av matchen. :)
Nu ska jag gå och käka lite middag och ta en dusch. Sen blir det hör och häpna plugg. haha.
puss!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tjena stumpan!

Ja det blev något fel med telefon, skype igår, jag trodde du glömt att vi skulle prata, men i morse rasslade det till och så kom det 3 sms samtidigt. Teknikens under, vi hörs en annan dag kram Mamma

2009-09-18 @ 10:02:50
Postat av: Jingan

Vågar du ens befinna dig på ett sjukhus när det pågår så mkt skit runtomkring fia?! :)

By the way, hoppas allt e bra med dig?! :)

Kram Jingan

2009-09-18 @ 15:52:58
Postat av: Kimsan :)

Snygga bilder ;) Kul att få se lite hur det ser ut också! Verkar som om ni ändå klarar av några av era uppdrag! Hur många har ni kvar nu? Kram <3

2009-09-20 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0