Newbies.

För att vi är Newbies i laget har vi fått en hel lista på saker vi ska göra inom 2 veckors tid:

* Ta ett kort när vi badar i Cox fontänen på Campus (får inte vara i den)
* Posera som en staty å campus
* Ta ett isbad i sjukgymnastiksrummet
* Hitta "the athlete's lounge"
* Ta ett kort med skolans maskot, Sebastian the Ibis på en match
* Fråga efter kondomer på Health Center
* Hitta ett stort metall B i Buisness school byggnaden
* Sätta på oss glasögon och badmössa och springa runt på inomhus basketplaner i Welness center
* Ordna om stolarna i biblioteket så de står som ett U
* Hitta på en ny hejarramsa till teamet
* Hitta på en dans till en låt som vi ska framföra för hela laget, inklusive tränarna
* Dricka en "weatgrass shot" från Jamba Juice. (Det här är tydligen skitäckligt, ingen aning om vad det är dock..)
* Krama en palm på campus
* Ta ett kort tillsammans med Klitch (styrketränaren)
* Beställa något från Starbucks som innehåller alla olika lådor som finns på sidan av koppen. (Vet inte riktigt hur de menar här.)
* Sjunga "Spice up your life" på en Hurricane Shuttle (campus bussarna) en av oss måste filma detta.
* Hitta en meny på restaurang Rat här på campus som har fått sitt namn efter simhopps teamet
* Hoppa från 10:an
haha. Hade jag fått välja hade jag raderat bort Weatgrass shoten och hoppa från tian. De två grejerna är inte riktigt så högt upp på min prio lista, haha.
Men visst är de andra simmarna väldigt påhittiga? Jag har en känsla av att var och en av dem har fått hitta på en punkt var. haha, kul ska det i alla fall bli att fota och filma allt. För vi måste ha foto/film bevis på allt, annars blir det straff och jag har en känsla av att jag inte vill veta vad detta straffet är :P

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till! Kram Birgitta

2009-09-04 @ 08:25:02
Postat av: mamma

lägg in lite bilder Sofia! Du skriver så bra,men jag saknar lite biler. kram mamma

2009-09-05 @ 00:09:58
Postat av: Angelica

Låter ju riktigt roligt! Du får visa lite bilder på det sen ;) Puss

2009-09-08 @ 19:12:12
URL: http://angeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0