In Study Hall...

Jag blev lite halv sjuk. :(
attans, attans.
Idag har jag alltså varit fri från träning men ändå varit i skolan och ute i värmen. Det är inte så farligt som det låter, bara lite huvudvärk, hosta, täpptnäsa och tung i kroppen. Vanliga sympom helt enkelt som snart går bort. Man märker att det går sånt nu, många i teamet är halvkrassliga.
Nu sitter jag i study hall och tänkte lägga upp bidler på hur skoj vi har här... eller hur kul vi gör det rättare sagt. Dock är internet sjuuuuukt segt så får se om det går.
Visst ser vi ut att ha det bra i Study Hall? :)
Sen hann jag bjuda på en bild på mig på Campus innan datorn och internet bestämde sig för att sluta låta mig lägga upp bilder. Så nu ska jag dra iväg till min nattliga mattelektion (yeey) Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ser ut som du har det kanon. Roligt att följa dig här på bloggen.



Lycka nu till "over there".



kram

Helena

2009-09-15 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0