Thank god.

Heeeeeeeelg!
Det är både bra och dåligt. Skönt för att man vet att det då gått sju dagar sedan förra helgen, och dåligt för att man blir så förslappad. Man sparar alltid så mycket läxa som möjligt till helgen för då har man mest tid att bara sitta ner och göra det man ska (Dock betyder inte det att resten av veckan är chill, nej nej, såhär mycket läxor och probv har jag aldrig haft innan). Det är bara det att det alltid händer så mycket annat på helgen också som man helst vill vara med om... kort sagt: jag måste börja göra ännu mer läxor mitt i veckan...gosh. jag som känner mig så fed up med skolarbete nu . :/
Andra highlight under veckan:
* Jag hade min första dröm på engelska! I alla fall tror jag att den var på engelska, kommer inte riktigt ihåg. Hur som helst handlade den om att jag och Hannah försökte rymma från en Hurricane. Hum...

* Vi städade vårt omklädningsrum, stooor skillnad

* Sovit över i Annika och Ryanns hus och tagit hand om deras hund.

* På hemmafest som inte var så kul, så det blev Mario cart i ett av rummen bredvid oss. Superskoj, men jag var kass.
Kort sammanfattning av min vecka. Det här var nog den veckan som kännts längst hitintills, får hålla tummarna för att nästa vecka går snabbare. :) Nu ska jag ut i åskan och gå vidare till Thanks God Its Friday. :D

Kommentarer
Postat av: Carina

När kommer bilderna till din nya blogg? puss och kram Carina

2009-09-23 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0