Down

Igår var jag och Christne ute ochg sprang i skyfallet. I brist på annat lixom ;)
Vi avslutade vår runda med att bada i en fontän. haha synd att jag inte har bildbevis.
Dock kan jag (förhoppningsvis) lägga in en låt som vi spelade under hela tiden. "Sky is falling down, passande va?" :)
hennes hälsning till er: Hi! I'm Sofias awesome southern girlfriend here in Miami! wii! We have so much fun!
Nepp, tyligen funkade inte det. haha jaja.
Gå in på youtube och sök på Jay Sean - Down. amazing :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du verkar ha det kul! synd att du inte hade ned dig kameran. Har ni fixat något på listan än?

2009-09-06 @ 13:59:47
Postat av: Kimsan :)

Hey there! :) Låter som en spännande löprunda. Verkar som om ni har väldigt kul iaf. Ha fortsatt roligt och hälsa Christne! Hoppas man får träffa henne när man kommer och hälsar på! ;) Kram på dig vännen!

2009-09-06 @ 22:10:17
Postat av: Mike Wall

Hej Sofia

Ville bara skriva några rader och önska dig lycka till. Att få leva sin dröm är inte alla förunnat så passa på och njut av livet. Nu har du fyra spännande år pådig att få träffa nya vänner, lära känna dig själv på ett nytt sätt.



Tänk på att även om hemlängtan smyger sig på lite då och då så är detta helt naturligt! Din chans till ditt livs äventyr ger dig dock en chans som få har en möjlighet till. Att utvecklas som simmare och människa är något du har med dig hela livet.



Här i Helsingborg arbetar jag för fullt med det stora Aktivitetslägret som skall gå av stapeln på lördag den 12 september. Det pirrar lite extra i magen eftersom det är det första evenemanget i den nya kostymen Fenix.



Så Sofia, både du och jag har nya utmaningar framför oss. Jag vill på detta sätt önska dig all lycka och behöver du något stöd så tveka inte och hör av dig!



Jag och alla andra finns fortfarande här och även om det är en Ocean emellan oss rent fysiskt är vi bara en knapptryckning bort.



Familjen Wall hälsar



Mike, Lotta, Sebbe och Marcus

2009-09-07 @ 06:54:59
URL: http://www.fenixkampsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0