Äntligen lördag!

Jag har köpt en cykel!!! :D:D
Så glad. Nu kan jag ta mig runt campus snabbt och behöver inte vänta på freeken shuttlen. :) I'm freee, haha.
Inatt sov jag och Christine över i Annikas och Ryanns hus. De är borta över helgen och har en hund som måste passas. Självklart saknar jag min vovve bara ännu mer nu, men det är kul att kunna busa med någon annans hund så länge. ;)


Träningen imorse blev dock inte som vi tönkt oss. När vi cyklade till träningen öppnade himlen sen och det blev skyfall. Såg ut som vi hade simmat med kläderna på redan innan vi kom till träningen. :) Precis när vi ska upp på däck färgas hela himlen i alla möjliga färger, det låter som om hela jorden rasar samman och larmtutan går igång. Jahapp, träningen framskjuten. Vi går ner i looker roomet igen för att träna ca 30 min senare. Vi hinner simma i ca 20 min innan nästa smäll och blixt kommer. Upp igen och in i Universitets byggnaden för landpass istället. Sen blev det loocker romms städning! Snacka om förändring! Nu ser man ju till och med golvet, haha.
Efter det hade jag en härlig frukost och både pappa och Stene ringde. Alltid kul att snacka med folk hemmifrån. :)
Idag ska jag försöka beta av saker på min att göra lista och sen hoppas jag verkligen på att jag hinner gå in på skype.
Tyvärr funkade det inte att ladda upp bilder från biblioteket som jag rymt till idag. får testa igen när jag kommer upp till doormet. :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan :)

Haha, ooohh jag längtar efter bilden på cykeln som du pratat om! Blev det en orange eller ? :p Kram på dig!

2009-09-20 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0