Rena rama skiten.

Haha, ibland har man tur och ibland inte.
Vårt omklädningsrum ligger intill badet och precis vägg i vägg med den allmäna avdelningen med duschar och toaletter. Olyckligtvis har något hänt i avloppet så avloppsvatten med allt vad man kan tänka sig har runnit ut över hela golvet i hela omklädningsrums avdelningen, inlkusive vårt omklädninsrum. Hela stället luktar rent skit, alla prylar vi hade i rummet stinker och ja... allt är en röra. haha Rena rama skiten alltså :P  Nice.
Igår åkte jag och Gina en nattlig runda till South beach med hög musik i bilen. det var helt otroligt så vi bestämde att vi måste göra det typ varje vecka nu. Låter som en bra deal tycker jag, man behöver lite avstånd från doormet och skolan typ....hela tiden. ;)
Ikväll ska vi till 5 guys, hamburger place, ska tydligen vara skitgott så vi får väl hoppas på att det stämmer. Min kamera fungerar inte riktigt som den ska för tillfället. ska försöka bli lite teknisk ikväll (får se hur det går...) efter läxan och se om jag kan fixa den. mamma påminde mig om bilder och det kommer, det kommer. jag vet att det är lite halvtråkigt att bara läsa men jag lovar, de kommer!
See ya'll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0