Läget under kontroll

Ojojoj, pinsamt värre.
Nu har det gått så lång tid att jag inte vet vart jag ska börja skriva. ;)
Har i alla fall haft en rent ut sagt helvetes vecka med grymt många prov och inlämningar. Kände mig helt död på fredagskvällen så firade det med en middag på fridays. Gott gott. Brownie obsession is the shit... servetrisen trodde med all säkerhet att jag och Christine var på en date när vi först satt och käkade middag tillsammans och sen delade på en obsession.. kul. Dock bad vi om separata skedar så förhoppningsvis ändrade han sin uppfattning efter det. :)
I går kväll var det käk hos Deidre i simlaget. Man skulle klä ut sig till ett land och eftersom jag inte har ngt från ngt annat land blev det Sverige. Jag och två andra simmare målade svenska flaggor och hade lite almänt skojiga kläder med rundade flätor vid öronen. Bilder kommer, jag lovar. Helt otrolig mat så nu har jag massa smarriga recept att bjuda på när jag kommer hem! :)
Helgen har varit allmänt chill då jag bestämde mig för att verkligen njuta av att bo i Miami, så jag la mig vid poolen X antal simmar och snackade, tog det lugnt och pluggade lite lagom. En helt vanlig dag i November va?
Nu, de sista timmarna på veckans sista dag kommer som vanligt att spenderas i Study Hall i ett försök att få så många timmar som möjligt gjorda inför veckan som kommer. English final paper och Matte läxa står på schemat inann det än en gång bär av till fridays. Älskar verkligen den restaurangen... dock vet jag inte att det är pga maten eller att det bara är för att det är nära, inte alltför dyrt och ett riktigt bra avbrott från Dining hall maten. Jag chansar på det sista alternativet, eller en bladning av båda. :)
Back to study. Miss you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0