Halloween

Äntligen en vecka där man kan börja andas. Just nu har jag inte så himla mycket läxor att göra, men det tar sig nog ska ni se. Lärarna är experter på att radera ut minsta lilla lediga tid du har. Beundrandsvärd talang. :)
Idag är det recovery träning vilket innebär att man får välja för eller eftermiddag att hoppa i plurret. Jag brukar gå för förmiddag för att få det överstökat och för att kunnna ha en eftermiddag ledig, men idag ropade kudden på mig när alarmet ringde så jag bestämde mig för att sova. Välbehövligt kan jag lova. :)
I helgen går vår tredje tävling av stapeln... I Virginia, staten med det roliga namnet. Flyg 2, timma + buss 3 timmar. Jag får verkligen se till att göra tävlingen värd besväret. :D
Oh visst ja, förra helgen firade vi ju Halloween...herregud säger jag bara. Pynt och utklädda figurer överallt! Några utav simmarna stack till Fantasy fest nere i Key west.... en parad med homosexuella / transvestiter som tydligen ska vara helt sjuk. Jag har sett bilder och jag håller med. det ser ganaks asjukt ut faktiskt. På vissa av bilderna undrar man om de verkligen var utklädda eller om det var deras normala outfit...
Jag åkte hem till en simmare till hennes Gigantiska Desperate housewife-hus i Tampa. Herregud säger jag bara. Allt i hela huset var oversize, riktigt högt i tak med pelare som höll uppe det på vissa ställen. Kuddar, prydnader, soffor ochtavlor övrallt, egen brygga med 2 yetski och båt... wopa. Riktigt coolt att se. Tyvärr blev det ingen yetski tur eftersom de var sönder...attans. :P
Jag lovar att försöka skriva nästa inlägg tätare inpå. det blir så himla jobbigt när man går in här och ska skriva när man inte skrivit på en vecka... man missar lixom alla små rolida detaljer. :D
nu ska jag ner och käka frulle och sen börjar min dag: engelska, teater, lunch, sociologi, pilates, simning, ledig tid, matte...yiiiha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0